Dyrektor

Specjalistycznej Poradni Rodzinnej Dzielnicy Bielany m. st. Warszawy zaprasza do sk┼éadania ofert dotycz─ůcych podj─Öcia wsp├│┼épracy w ramach wykonywania prac porz─ůdkowych na terenie Poradni w lokalu o powierzchni 119,02 m2 .

Prosz─Ö o przygotowanie oferty cenowej wg nast─Öpuj─ůcego┬á schematu:

I ÔÇô w umowie podstawowej zakres obowi─ůzk├│w w okresie IV ÔÇô X:

 

Sprz─ůtanie Poradni 3 razy w tygodniu, poza godzinami pracy w Poradni czyli mi─Ödzy 8-20.

W zwi─ůzku z powy┼╝szym Firma wykonuj─ůca us┼éug─Ö otrzymuje od nas komplet kluczy i

podpisuje zobowi─ůzanie o odpowiedzialno┼Ťci materialnej za maj─ůtek Poradni. Wysoko┼Ť─ç maj─ůtku zawarta jest w ksi─Ögach rachunkowych na dzie┼ä podpisania umowy.

Do zakresu prac nale┼╝y:

  • mycie pod┼é├│g, terakoty,
  • odkurzanie wyk┼éadzin dywanowych
  • ┼Ťcieranie kurzu z mebli biurowych, parapet├│w okiennych i innych┬á element├│w wyposa┼╝enia (monitory, drukarki, telefony, kuchenki itp.),
  • odkurzanie mebli tapicerowanych,
  • mycie paneli boazeryjnych,
  • mycie luster, szyby oddzielaj─ůcej korytarz od sekretariatu,
  • opr├│┼╝nianie pojemnik├│w na ┼Ťmieci,
  • mycie drzwi i futryn,
  • mycie glazur,
  • mycie umywalek, zlewu i armatury, sedes├│w oraz odka┼╝anie ich,
  • ┼Ťci─ůganie paj─Öczyn.

┬áII ÔÇô w umowie podstawowej zakres obowi─ůzk├│w w okresie XI-III:

Sprz─ůtanie Poradni 5 razy w tygodniu, poza godzinami pracy w poradni czyli 8-20

  • jw.,
  • dbanie o od┼Ťnie┼╝anie i odlowacenie podjazdu dla niepe┼énosprawnych i wej┼Ťcia do Poradni,

 

III - prosz─Ö o przedstawienie odr─Öbnej oferty cenowej na wykonanie dodatkowych prac porz─ůdkowych, kt├│re wykonywane by┼éyby w zale┼╝no┼Ťci od potrzeb 1-2 lub 3 razy w roku:

  • mycie futryn i okien,
  • mycie krat okiennych,
  • mycie kaloryfer├│w,
  • mycie kratek wentylacyjnych (wysokie pomieszczenia),
  • gruntowne mycie szaf i szafek wewn─ůtrz w kuchni i ┼éazienkach,
  • odkr─Öcenie / przymocowanie zabezpiecze┼ä antypo┼Ťlizgowych przed wej┼Ťciem do Poradni i na podje┼║dzie, sprz─ůtni─Öcie, wymycie schod├│w i podjazdu.

 

Do wykonywania powy┼╝szych prac Firma u┼╝ywa w┼éasnych ┼Ťrodk├│w czysto┼Ťci i w┼éasnych urz─ůdze┼ä czyszcz─ůcych (w tym odkurzaczy, szczotek, g─ůbek, ┼Ťciereczek itp.). Artyku┼éy takie jak: papier toaletowy, r─Öczniki papierowe, myd┼éo, od┼Ťwie┼╝acz powietrza - zaopatrujemy Poradni─Ö we w┼éasnym zakresie).

Umowa obowi─ůzywa─ç b─Ödzie przez okres 36 m-cy.

Zainteresowane osoby zapraszamy do zapoznania si─Ö z warunkami pracy w naszej Poradni przy Al. Zjednoczenia 11 w godzinach┬á 8 ÔÇô 13. Osoby do kontaktu: Anna Szul─Öcka, Joanna┬á ┼╗ebrowska.

 

  • Termin sk┼éadania ofert: do 12.09.2019 r.
  • Miejsce sk┼éadania ofert: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczy─ç, konieczne jest w┼é─ůczenie w przegl─ůdarce obs┼éugi JavaScript. lub osobi┼Ťcie.
  • Wymagane dokumenty: wpis do ewidencji rejestru o prowadzeniu dzia┼éalno┼Ťci, za┼Ťwiadczenie o nr REGON i NIP.
  • Dodatkowym atutem b─Ödzie przedstawienie referencji.
  • Podstawa prawna: zgodnie z ustaw─ů Prawo Zam├│wie┼ä Publicznych w sprawie realizacji wydatk├│w o warto┼Ťci nie przekraczaj─ůcej r├│wnowarto┼Ťci 30 000 Euro; zgodnie z Dz. U. z 2014 r. poz. 423.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 
        

Dane kontaktowe

Al. Zjednoczenia 11 01-829 Warszawa
(wej┼Ťcie od ul. Dani┼éowskiego)

Zapisy na konsultacje w sekretariacie poradni
od poniedzia┼éku do pi─ůtku w godzinach 8.00-16.00.
tel : 22 864-73-06